Folktandvården Akuttandvården Göteborg, Göteborg
dental care

Folktandvården Akuttandvården Göteborg

, Stampen

Odinsgatan 10, 411 03, Göteborg, 41103 Göteborg

Hos oss kan både vuxna och barn få hjälp med akut tandbehandling alla dagar om året. Vi erbjuder också allt ifrån en vanlig undersökning till mer komplicerad tandvård. Våra kunniga tandvårdsteam hjälper dig med allt du behöver. Ring för tidsbeställning! Vid olycksfall eller tandvärk när vår akuttandvård är stängd, ring 1177 för sjukvårdsrådgivning.

Informationen uppdaterades 07:55 - 9 feb, 2024

Smile Mölndal
Tandblekning - För dig över 23 år
Mölndal

29 dec, 2023

Receptionen är hjälpsamma och trevliga. Tandläkaren och tandsköterskan är både duktiga och hjälpsamma.

25 sep, 2021

Jag fick akut besvär i visdomstand. Jag sökte två tand kliniker först och i båda betalade jag pengar för undersökning utan hjälp. En vågade inte fixa min tand. Därefter fick jag tips om akut tandvård . Fin bemötande, duktig läkare , mkt kunskap och erfarenhet.. jag grät när allt var färdig och trodde inte på sanningen att allt klart och jag blev av smärta . Tusen tusen tack 🙏🏻. Rekommenderar det hårt .

27 jun, 2019

Fantastisk personal o Peter som opererat ut två av mina visdomständer är enastående. En ren fröjd när det gäller skicklighet, rekommenderas!

8 jan, 2019

Jag ringde 15.40, 17.00 satt jag i stolen.Har alltid haft svårt för att gå till tandläkaren p.ga tandläkarskräck.Och problem med en visdomstand gör allt ännu värre. Men hon var så proffsig och ingreppet var över på 30 min.Äntligen en natt utan värk och visdomstand. Rekommenderar verkligen denna mottagning.

17 maj, 2018

Påbörjade en rensning/rotfyllning i en tand för några dagar sedan men smärtan vägrade ge med sig. Min vanliga tandläkare skrev ut smärtlindrande medicin och sa att jag skulle avvakta. Men smärtan ökade så efter några sömnlösa nätter kontaktade jag akuttandvården på kvällen. 45 minuter senare satt jag i tandläkarstolen. Efter omfattande detektivarbete kunde tandläkaren konstatera att det inte alls var den rotfyllda tanden som spökade utan tanden bredvid. Mycket proffsig tandläkare och tandsköterska! Tusen tack för hjälpen! Inatt sover jag gott.

Lördag - Söndag:08:00 - 16:00

Lördag - Söndag:08:00 - 16:00