Arkivgatan 9d, Göteborg

Hudföryngring

Pris efter konsultation

Ögonlocksplastik - konsultation

Pris efter konsultation

Välkommen till Vasakliniken Hudläkargrupp!

Vasakliniken Hudläkargrupp är en hudklinik som arbetar med medicinska och estetiska behandlingar. Hos oss jobbar erfarna sköterskor och läkare, specialiserade inom hudsjukdomar, och vi erbjuder dig behandlingar av högsta kvalitet. Här kan du träffa hudläkare utan remiss. Kliniken hette förut Grimmereds Hudläkargrupp.

Vi kan erbjuda tider med kort varsel och du behöver ingen remiss för att komma till oss!

Boka besök hos hudläkare i Göteborg

Hos Vasakliniken Hudläkargrupp kan du enkelt boka tid för att träffa en hudläkare, vid besvär såsom:

• Acne

• Rosacea

• Ärr

• Pigmentfläckar

• Hudförändringar

Det här kan vi hjälpa dig med

Hos Vasakliniken Hudläkargrupp kan du även få hjälp med estetiska behandlingar, till exempel:

• Hårborttagning

• Vårtor

• Fillers

• Botox

Våra behandlingsmetoder

Vi erbjuder en rad olika behandlingsmetoder, bland annat: IPL, fillers, botox, microneedling, kemisk peeling samt YAG-laser. På Vasakliniken Hudläkargrupp får du behandling av hudexperter och vi hjälper dig att välja vilken behandling som passar just dig bäst. Du kan alltid kontakta oss och ställa frågor om det är något du undrar över.

Patienten i fokus

Hos oss är det viktigt att du som patient får ett gott bemötande. Vi har alltid patienten i fokus och vår kunniga personal finns här för att hjälpa dig.

Du är varmt välkommen att kontakta oss på Vasakliniken Hudläkargrupp med frågor eller för att boka en tid!

Informationen uppdaterades 14:44 - 13 dec, 2023

AGNETA AUGUSTSSON

BETI VELKOSKA

SOPHIA JACOBSSON

LENA PERSSON

THÉRESE LUNDGREN

DAVORIN TESAN

15 mar, 2024

Var på hud undersökning hos Beti Velkoska och fick mkt fint bemötande och behandling! Man blir glad och mår bra när man möter en sådan specialist läkare !! Tack Tack

18 jan, 2024

18 jan, 2024

Var på besök hos en hudläkare som tog sig tid och lyssnade och tittade igenom hela kroppens alla prickar. Mycket bra bemötande från receptionen till läkare. Kan varmt rekommendera Vasaklinikens hudläkargrupp.

17 okt, 2023

Märkligt, ringde för att boka tid för att ta bort ett födelsemärke och fick pris 1200kr, när det var klart kostade det 2200kr istället, inte direkt vad jag vänta mig. Sen ligger det i ett industriområde vilket kändes otryggt.

16 dec, 2021

Fråga ställd 00:25 - 28 jan, 2020

Att göra IPL behandlingar för solskadadhud Innebär det även en boost för rynkor och spänst för huden?

Vasakliniken Hudläkargrupp svarar:

Hej Vicky Trevligt att du hör av dig. Det är enklare om du ringer oss på 031-454535 å förklarar vi. Önskar en fortsatt bra dag. Med Vänlig Hälsning Lena Persson

Fråga ställd 21:13 - 12 dec, 2019

Hej! Om jag gjorde en lumecca behandling igår. Hur länge måste jag vänta tills jag kan göra botox då?

Vasakliniken Hudläkargrupp svarar:

Hej Alexandra Du är välkommen att ringa oss på 031-454535. Med Vänlig Hälsning Lena Persson Grimmereds Hudläkargrupp

Fråga ställd 20:25 - 18 nov, 2019

Hej! Hej! Undrar över acnebehandlingen för min dotter? Gör den ont? Kostnad? Hon är 14 år. Tack för svar!

Vasakliniken Hudläkargrupp svarar:

Hej Det finns olika typer av behandlingar, det bästa är om du ringer oss på 031-454535 så kan vi berätta mer. Med Vänlig Hälsning Grimmereds Hudläkargrupp Lena Persson

Fråga ställd 14:37 - 16 jun, 2019

Ingår vården i högkostnadsskyddet behöver kolla upp mina födelsmärken

Ja, hudsjukvård ingår i högkostnadsskyddet. Hälsningar Grimmereds Hudläkargrupp

Fråga ställd 13:30 - 11 jun, 2019

Hejsan, jg vill ta bort mina acneärr och ttänkte mig en lserbehandling. Mest kinderna. Vad jostard et finns det ett paketpris ? Vd för lser nvönder ni?

Vasakliniken Hudläkargrupp svarar:

Tack för visat intresse. Ring oss gärna på telefon 031-454535 för närmare information. Med Vänliga Hälsningar Lena Persson

031 - 45 4# ## Visa nummer