Tandklinik Akut

Beväringsgatan 19, Göteborg

Tandklinik Akut

Undersökning av ny patient

Fullständig undersökning när du kommer som ny patient till oss.; Fyra röntgenbilder ingår.

Munhygienbehandling hos tandhygienist

Tandhygienisten tar bort tandsten, putsar och polerar.; Fluorbehandling vid behov.; Munhygieninstruktion och kontroll av tidigare behandling.; Ev. kan det behövas flera besök om det är rikligt med tandsten och djupa fickor i tandköttet.

Tandutdragning

Vanlig utdragning av en tand.; Alla moment ingår.;Om tanden behöver delas eller opereras ut blir behandlingen dyrare.

Tandlagning på kindtand, tre ytor

Lagning med plastfyllning, inklusive material.

Rotfyllning av framtand

Upprensning och rotfyllning av en framtand med en rotkanal, inklusive alla moment och allt material.

Krona på enstaka tand, metall och porslin

Priset gäller när man gör en enda krona.; I priset ingår allt material och tandtekniskt arbete.

Krona på enstaka tand, helkeramisk

Akuttandvård

Pris efter konsultation

Tandklinik Akut ligger på Beväringsgatan 19 i Göteborg och drivs av Farshid A Azar som arbetat som tandläkare sedan 1997.

Vi erbjuder tandvård som är anpassade efter dina behov och önskemål. Vi arbetar förebyggande eftersom att vi vill att du ska bibehålla friska och starka tänder.

Tandklinik Akut - Tandvård för hela familjen

Tandklinik Akut är ett allmänpraktiserande tandvårdsteam med egen tandhygienist som erbjuder tandvård till hela familjen.

Vi genomför alla typer av behandlingar. Det är allt från förebyggande tandvård med rådgivning om munhygien och kost till implantat- och estetisk behandling.

Billigare tandvård

Vi tillhör ingen tandvårdskedja och har därför inga större administrationskostnader. Dessa pengar använder vi istället till att ge dig som patient billigare tandvård.

Välkommen till Tandklinik Akut!

Informationen uppdaterades 02:08 - 20 okt, 2021

Farshid Azar