Fenix väg 12, Gustavsberg

Permanent hårborttagning

Microneedling

Pris från: 1900 kr

Ansiktsbehandling

Välkommen till Monas Skönhetsvård på Värmdö!

Vår salong ligger i Värmdö Köpcentrum och här erbjuder vi skönhetsbehandlingar och hudvård. Vi arbetar endast med de bästa produkterna och behandlingsmetoderna för att kunna ge våra kunder maximalt resultat och njutning.

Vårt behandlingsutbud

På Monas Skönhetsvård kan vi erbjuda ett brett utbud av behandlingar, bland annat:

• Injektionsbehandlingar med botox och fillers
  • Konstnaglar och manikyr
  • Hudföryngring med laser
  • Kosmetisk tatuering
  • Vårdande fotvård
  • Ansiktsbehandlingar
  • Aromamassage
  • Maskinell massage
  • Soldusch

För oss på Monas Skönhetsvård är det viktigt att du ska få ut det mesta av din behandling. Vi har möjlighet att skräddarsy behandlingar utifrån dina önskemål och det ingår alltid tips och produktrekommendationer som är speciellt anpassade för just dig.

Boka gärna en tid hos oss på Monas Skönhetsvård!

Informationen uppdaterades 15:49 - 27 jan, 2023

Mona

Anette

Maria

Emma

Mimmi

Caroline

Fråga ställd 01:08 - 23 dec, 2019

Jag har öppna porer och jag störs mycket av dem. Arbetar ni med detta här område också? Snälla jag vill svar så snärt så möjligt. Mvh Hebun Farho

Monas Skönhetsvård svarar:

Hej, Ja det finns en behandling som minskar porernas storlek. Microneedling, den fungerar med att få hudens struktur att bli bättre, jämnare och mer lyster (inte bara minska porerna). Genom många små nålar öppna översta hudlagret. Känns inte alls mycket, djupet är 0,6mm Därefter kan man använda sig av Infuzion en behandling som slussar in hyalyronsyra i hela huden. Detta gör att huden fylls på med fukt och du får ytterligare en jämn, frisk hud och porerna minskar. Denna kombobehandling heter Multifuzion. Du kan läsa mer på hemsidan, wwe.monasskonhetsvard.se Mvh Mona

Öppet vissa lördagar, se vår hemsida för aktuell information.