Närhälsan Gullspång vårdcentral, Gullspång

Om Närhälsan Gullspång vårdcentral, Gullspång

Rådgivning vid akut sjukdom mån-fre 8-17
tel. 0500-431000
Sköterskan i Gullspång har Drop-in-mottagning
måndag + torsdag kl 09.00-11.00.
Vi erbjuder en komplett primärvård med verksamhet i Gullspång och Hova. – Här finns distriktsläkare och distriktssköterskor, drop-in-mottagning och APS-sköterska – specialiserad på infektioner. Teamsamverkan inom astma/kol-, inkontinens-, blodtryck- och diabetesmottagning. Vi har MVC och BVC vilka samarbetar med Familjecentralen och Ungdomsmottagningen. Team för psykisk hälsa med kurator. Rehab med sjukgymnaster och arbetsterapeuter. Vi erbjuder också dietist och medicinsk fotvård.
Fysisk aktivitet på recept/FAR och eget laboratorium. Här finns läkarsekreterare och undersköterskor som hjälper till kring den medicinska servicen.

Lista dig hos Närhälsan Gullspång vårdcentral, Gullspång

0551 - 283 00 Växelnummer