Närhälsan Gråbo vårdcentral, Gråbo

Närhälsan Gråbo vårdcentral

, Gråbo

Lundbyvägen 35-37, 443 42, Gråbo, 44342 Gråbo

2024-02-28 OBS! Just nu är det svårt att komma fram i telefon pga tekniskt avbrott. Felsökning pågår. Kontakta oss gärna via 1177. DROP-IN är öppen måndag, tisdag, torsdag fredag kl 8 - 11. OBS: Onsdagar stängt! Här kan du söka för akuta åkommor såsom akut smärta, allergiska reaktioner, öroninflammationer, urinvägsinfektion samt akuta infektioner såsom feber, hosta. Vid tecken på magsjuka eller vattkoppor, vg ring vårdcentralen först. ---- DIGITALA KALLELSER Nu kan du se dina kallelser direkt i mobilen. Logga in på 1177 och välj att i första hand få din information digitalt. WEB-TIDER PROVTAGNING finns nu att boka. Välj Boka tid under E-tjänster för att hitta en ledig tid som passar.

Verksamhetschef Jennie Andersson Distriktsläkarmottagning Distriktssköterskemottagning Astma,KOL-, Diabetes-, Hjärta,kärl-, inkontinensmottagning. Medicinsk fotvård HÄLSANS RUM Här kan du själv kontrollera ditt blodtryck och puls

Informationen uppdaterades 08:22 - 28 feb, 2024

19 jan, 2023

En vårdcentral under all kritik. Helt omöjligt att få tid. Vet tyvärr inte hur personalen är då man aldrig riktig fått tid hos dem , dom gånger jag kommit på besök(dropin) så har jag hänvisats till Alingsås jour Sjukt att en vårdcentral får bedrivas på detta sätt.

10 nov, 2021

när man söker tid på eran kalender så visas februari månad år 2022 när jag söker nu november 2021

4 jul, 2019

Jag kom in akut efter en fallolycka och blev mycket väl omhändertagen på ett mycket vänligt och professionellt sätt. Detta gjorde avgörande skillnad för mig och min fortsatta vård.

11 jan, 2019

Här kan du se omdömen som Närhälsan Gråbo vårdcentral har fått i Nationella Patientenkäten.

Tisdag - Fredag:07:30 - 17:00

Tisdag - Fredag:07:30 - 17:00

Drop-in-tider

Torsdag - Fredag:08:00 - 11:00
Måndag - Tisdag:08:00 - 11:00

Distriktssköterskeverksamhet, Allmänmedicin, Vaccination mot covid-19, Medicinsk fotvård, Provtagningsverksamhet, öppen vård, Vårdcentral (BT)