Förlossningsavdelningen kvinnosjukvården, Centralsjukhuset Karlstad

Om Förlossningsavdelningen kvinnosjukvården, Centralsjukhuset Karlstad

Till oss vänder du dig med frågor om din graviditet från vecka 22. Hos oss stannar du, ditt nyfödda barn och max två anhöriga i minst sex timmar. Efter sex timmar görs kontroller och därefter kan ni åka hem. Om du eller barnet behöver vård får ni komma till avdelning 14 som är vår BB-avdelning. På avdelning 11 vårdas för tidigt födda barn och barn som behöver extra vård.

Rosenborgsgatan Centralsjukhuset Karlstad - visa på karta
  • Måndag - Söndag Dygnet runt