Gynekologiska onkologimottagningen Centralsjukhuset Karlstad

Om Gynekologiska onkologimottagningen Centralsjukhuset Karlstad

Vid ditt planerade besök hos oss får du vård om du har gynekologisk cancer, gynekologiska tumörer eller avvikande förändringar i de kvinnliga könsorganen.
Vi tar emot patienter för både mottagningsbesök och dagsjukvård, för bland annat cytostatikabehandling.

Du som har gynekologisk cancer tas om hand av ett team. Som patient hos oss får du en kontaktsjuksköterska.

Rosenborgsgatan Centralsjukhuset Karlstad - visa på karta
Remiss eller egen vårdbegäran.
Gynekolog