Hjärtmottagningen hjärt- och akutmedicinkliniken, Centralsjukhuset Karlstad

Om Hjärtmottagningen hjärt- och akutmedicinkliniken, Centralsjukhuset Karlstad

Vid ditt planerade besök hos oss träffar du specialistutbildade hjärtläkare som tar emot dig med hjärtsjukdomar.

Rosenborgsgatan Centralsjukhuset Karlstad - visa på karta
Remiss eller egen vårdbegäran.
Kardiologi

Hjärtmottagningen hjärt- och akutmedicinkliniken, Centralsjukhuset Karlstad

15:01 - 16 mar, 2019 skrev:

Jag var inlagd för ca 2 månader sedan och upplevde vården som utmärkt. (Maten kunde ha varit bättre) Överläkaren Magnus Ehrsson är fantastisk. Uppföljningen utmärkt.
Vad som saknas är möjligheten att ta kontakt med frågor,men det är inte avdelningens fel!

07:47 - 06 feb, 2018