Vaccinationscentrum resemedicin infektionskliniken, Centralsjukhuset Karlstad

Om Vaccinationscentrum resemedicin infektionskliniken, Centralsjukhuset Karlstad

Vaccinationscentrum erbjuder rådgivning och vaccinationer inför resor världen över.Vi vaccinerar även mot fästingburen virusencephalit (TBE). Vår personal har bred kunskap och erfarenhet inom resemedicin. Vi är specialister på mer komplicerade vaccinationsprogram inför långvarig utlandsvistelse.

Rosenborgsgatan Centralsjukhuset Karlstad - visa på karta