Hematologimottagningen medicinkliniken Centralsjukhuset Karlstad, Karlstad

Om Hematologimottagningen medicinkliniken Centralsjukhuset Karlstad, Karlstad

Vid ditt planerade besök hos oss utreds och behandlas du som har hematologiska sjukdomar (blodsjukdomar). Till vår dagvård kommer du för att få blodtransfusioner, cellgift och olika dropp. Hematologimottagningen har ett nära samarbete med vårdavdelning 58.

Rosenborgsgatan Centralsjukhuset Karlstad - visa på karta
Remiss eller egen vårdbegäran