Lungmedicinmottagningen medicinkliniken, Centralsjukhuset Karlstad

Om Lungmedicinmottagningen medicinkliniken, Centralsjukhuset Karlstad

Vid ditt planerade besök hos oss utreds och behandlas du som har någon form av lungsjukdom, astma och allergi.

Centralsjukhuset, Gröna gatan Hiss E plan 5. - visa på karta
  • Måndag - Tisdag 08:30 - 09:30
  • Torsdag - Fredag 08:30 - 09:30
  • Måndag - Torsdag 08:00 - 16:30 Stängt 12-12:45
  • Fredag 08:00 - 15:00 Stängt 12-12:45
Remiss eller egen vårdbegäran.

Lungmedicinmottagningen medicinkliniken, Centralsjukhuset Karlstad

3,2

07:12 - 15 feb, 2016 skrev:

Kunniga läkare bra bemötande,förståelse.Dock lite informationsbrist på vilka resurser som finns och kapacitet på behandling.

3,2