Neuropsykiatrisk mottagning, Centralsjukhuset Karlstad

Om Neuropsykiatrisk mottagning, Centralsjukhuset Karlstad

Vid ditt planerade besök hos oss gör vi en neuropsykiatrisk utredning. Om du bedöms ha en neuropsykiatrisk funktionsnedsättning kan du få en tidsuppföljning hos oss. Vi tar emot vuxna patienter från hela Värmland. I första hand görs neuropsykiatriska utredningar inom den psykiatriska öppenvården. Vid behov remitteras du till oss.

Rosenborgsgatan - visa på karta
Remiss behövs från psykiatrisk öppenvårdsmottning.
Neuropsykiatri, vuxna

Neuropsykiatrisk mottagning, Centralsjukhuset Karlstad