Vårdavdelning 45, Karlstad

Om Vårdavdelning 45, Karlstad

Vi är en psykiatrisk vårdavdelning. Hos oss vårdas du som har till exempel depression. Här finns även vårdplatser för patienter med särskilt behov av vård och behandling inriktad mot äldrepsykiatri.

Psykiatrihuset - visa på karta
  • Måndag - Söndag 14:00 - 19:00
Allmänpsykiatri, vuxna

Vårdavdelning 45, Karlstad

00:44 - 09 apr, 2019 skrev:

Hej.
Måste skriva och tacka er på 45:an som jag var inlagd på i januari och mars (1 månad åt gången ungefär)
Det sätt ni bemötte mig och hjälpte mig var helt fantastiskt. Den trygghet man kände med er alla där var ett plåster för en trasig själ. Ni pratade med mig, såg till att jag mådde bra, hjälpte mig genom min a svåraste ångestattacker. Ni är guld värda. 1:a april började jag mitt nya jobb och det fungerar jättebra. Jag jobbar i reception på Hotell Charlottenberg, klarar av den sociala biten alldeles utmärkt :)
Så nu är mitt liv på rätt spår och jag kommer att fortsätta på detta spår.
Tack än en gång alla på 45:an som lyckades vända mitt mörker till ett ljust och normalt liv.