Vårdavdelning 46, Karlstad

Om Vårdavdelning 46, Karlstad

Vi är en psykiatrisk vårdavdelning. Hos oss vårdas du som behöver utredning och behandling av till exempel depression. Här finns även vårdplatser för patienter med allvarliga ätstörningar.

Psykiatrihuset - visa på karta
  • Måndag - Söndag 14:00 - 19:00

Vårdavdelning 46, Karlstad

13:14 - 20 feb, 2019 skrev:

Hej, Vill tacka all vårdpersonal och läkare för all fin hjälp jag fick under min vårdtid hos er. Vissa dagar var jobbiga för mig men ni fanns där hela tiden och lyckades alltid få en på banan igen. Känner mig så tacksam mot er alla. Ett litet extra tack till Katri som blev den som jag hade mest kontakt med och som stöttade mig i alla väder. Ha det så bra alla. Med vänlig hälsning, Catrine Angbo