Barnmorskemottagningen vårdcentralen Grums

Om Barnmorskemottagningen vårdcentralen Grums

Till oss kan du vända dig med frågor i livets olika skeden från tonåring till mogen kvinna.
Vi erbjuder stöd och information om till exempel preventivmedel, graviditet, förlossnings- och föräldraförberedelse, abort och sexuellt överförda infektioner. Kvinnor mellan 23 och 64 år erbjuds att ta gynekologiskt cellprov.
Vi arbetar med tidsbokade mottagningar, boka gärna en tid via telefon eller använd ovanstående länkar.

0555 - 432 29 Växelnummer
Sveagatan 61 - visa på karta
  • Måndag - Fredag 08:00 - 15:30 Jämn vecka
  • Måndag - Fredag 08:00 - 17:00 Ojämn vecka
Besökstid bokar du via telefon.