Barnmorskemottagningen vårdcentralen Grums

Grums

Till oss kan du vända dig med frågor i livets olika skeden från tonåring till mogen kvinna.
Vi erbjuder stöd och information om till exempel preventivmedel, graviditet, förlossnings- och föräldraförberedelse, abort och sexuellt överförda infektioner. Kvinnor mellan 23 och 64 år erbjuds att ta gynekologiskt cellprov.
Vi arbetar med tidsbokade mottagningar, boka gärna en tid via telefon eller använd ovanstående länkar.

ANNONS. Doktor24 - Läkare i din mobil och dator

Fri rådgivning till rätt vård, dygnet runt!

Det är jobbigt att vara sjuk, att få vård ska vara enkelt.

Sök vård nu!

Telefon 0555 - 432 29 Växelnummer 0555 - 432 00