Vårdcentralen Grums

Om Vårdcentralen Grums

Till vårdcentralen kan du vända dig med frågor och problem som rör din hälsa under hela livet.

När du blir sjuk, skadar dig eller behöver hjälp med din psykiska hälsa är du välkommen till oss. Du kan också få hjälp med att ändra dina levnadsvanor.

Om du behöver hälso- och sjukvård som inte vi kan erbjuda hjälper vi dig vidare.

Välkommen till oss!

Husläkare / vårdcentral

Vårdcentralen Grums

3,8

11:30 - 31 aug, 2017 skrev:

Tack för ett jättebra bemötande och hjälp. Tackar mig själv oxå att jag bytte vårdcentral. Rekommenderas verkligen.

20:38 - 06 sep, 2016 skrev:

Gunilla Jonasson, lämna oss aldrig! Du e faan bäst! Tack för allt!

3,0

19:55 - 21 jan, 2016 skrev: