Närhälsan Gråbo vårdcentral, Gråbo

Verksamhetschef Martina Bergsten
Distriktsläkarmottagning
Distriktssköterskemottagning
Astma/KOL-, Diabetes-, Hjärta/kärl-, inkontinensmottagning
Drop-in för dig med halsont, hosta, feber, infektion i ögon, öron eller luft- och urinvägar. Måndag-fredag 8:00-11:00
Medicinsk fotvård

Lista dig hos Närhälsan Gråbo vårdcentral, Gråbo

Lundbyvägen 35-37, 443 42, Gråbo - visa på karta
Distriktssköterskeverksamhet, Husläkare / vårdcentral, Medicinsk fotvård, Provtagningsverksamhet, öppen vård

Närhälsan Gråbo vårdcentral, Gråbo

12:53 - 04 jul, 2019 skrev:

Jag kom in akut efter en fallolycka och blev mycket väl omhändertagen på ett mycket vänligt och professionellt sätt. Detta gjorde avgörande skillnad för mig och min fortsatta vård.

21:30 - 11 jan, 2019