Capio vårdcentral Grästorp, Grästorp

Om Capio vårdcentral Grästorp, Grästorp

Hos oss kan du känna dig trygg med att din hälsa är i goda händer. Vi erbjuder följande tjänster: - Läkare med specialitet inom allmänmedicin - Distriktssköterska - Specialistsjuksköterskor i diabetes astma/KOL - Psykolog - Barnhälsovård - Laboratorium - Fotvårdsterapeut med inriktning medicinsk fotvård - Vaccinationsmottagning

Lista dig hos Capio vårdcentral Grästorp, Grästorp

Jon Jespersgatan 28, 467 31, Grästorp - visa på karta
Husläkare / vårdcentral

Capio vårdcentral Grästorp, Grästorp

19:59 - 10 apr, 2019 skrev:

10 poäng av 10 möjliga! Tänk att ett rejält handslag och vänligt bemötande är halva medicinen! Hemskt mycket Tack!

12:07 - 28 apr, 2017 skrev:

Dålig tillgänglighet över telefon om man inte ringer vid öppning, dessutom dålig hjälp av läkarna (som vi fått tjata oss till).

2,0

09:05 - 12 jan, 2015 skrev:

God service, trevlig personal, fräscha lokaler!