Capio Vårdcentral Liljeforstorg

Om Capio Vårdcentral Liljeforstorg

På Liljeforstorgs vårdcentral vill vi att alla patienter skall känna sig sedda och bekräftade. Vi ställer stora krav på personalens kompetens, och vi använder oss av erfarna sjuksköterskor och läkare. Vi gör alltid en individuell bedömning av ditt hälsotillstånd och ger dig den tid och det utrymme som behövs för din berättelse och ditt hälsotillstånd.

På vårdcentralen arbetar även sjukgymnaster, dietist och psykolog. Hos oss är allt samlat under ett tak: vårdcentral, barnavårdcentral, diabetesmottagning, distriktssköterskor, sjuksköterskor m.m. All kompetens på ett ställe - för hela familjen.

Lista dig hos Capio Vårdcentral Liljeforstorg

Gränby Bilgata 2 Uppsala - visa på karta