Barnavårdscentral Gränbystadens vårdcentral

Om Barnavårdscentral Gränbystadens vårdcentral

018-611 07 00

På BVC bryr vi oss om barns hälsa. Vi möter varje barn och deras föräldrar utifrån familjens behov. Förutom vår omtanke får du tillgång till en hög medicinsk kompetens och lång erfarenhet. Vår ambition är att ge dig och ditt barn en bra start. Välkommen till oss!

All verksamhet är kostnadsfri och vi följer barnhälsovårdens program. I det ingår besök vid vissa åldrar, vaccinationer och läkarbesök. Däremellan är du välkommen med frågor och funderingar samt att delta i våra föräldragrupper.

För rådgivning eller tidsbokning välkommen att höra av dig!

018-611 07 00 Växelnummer
Marknadsgatan 7 754 60 Uppsala - visa på karta