Gränbystadens vårdcentral

Om Gränbystadens vårdcentral

Vi är en stor vårdcentral med bra öppettider. Du hittar oss intill Gränbystadens galleria. Här finns bland annat distriktsläkare, distriktssköterska, sjukgymnst, psykolog, kurator, barnmorska och dietist.

I ett videobesök ses vi i din telefon eller surfplatta. När vårdpersonal bedömer att videobesök passar, får du en bokad tid i appen Min hälsa. Med våra e-tjänster kan du bland annat förnya recept, avboka tid eller kontakta oss.

Vi har drop-in där du träffar en sjuksköterska som gör en bedömning av akuta infektioner och enklare skador.

Tillsammans med dig tar vi hand om din hälsa.

Lista dig hos Gränbystadens vårdcentral

Marknadsgatan 7, Uppsala - visa på karta