Öppet måndag från 08:00

Distriktssköterska Liljeforstorgs vårdcentral

Gränby Bilgata 2 Uppsala

Distriktssköterska Liljeforstorgs vårdcentral

Drop-in till sjuksköterska På vår drop-in erbjuder vi ett kortare besök hos en sjuksköterska som gör en bedömning av din lättare infektion eller akuta besvär. Sjuksköterskan hjälper dig med råd och behandling. Om det finns medicinska behov hjälper vi dig vidare. Du behöver inte boka tid, men du kan behöva vänta beroende på hur många patienter som besöker vår drop-in. För besök på drop-in betalar du 150 kr, oavsett vem du träffar. Du som är under 20 år eller 85 år och äldre betalar inte någon avgift. Du kan alltid få råd om vård genom att ringa 1177 Vårdguiden på telefon 1177

Informationen uppdaterades 16:37 - 3 apr, 2020

Logga - Kry