Folktandvården Gottsunda

Om Folktandvården Gottsunda

Vi kan hjälpa dig med allt som rör dina tänder och din munhälsa, från vanliga undersökningar och lagningar till mer avancerad vård som kronor, broar och implantat. Vi behandlar både barn och vuxna och lägger stor vikt vid förebyggande vård, och vi har erfarenhet av att ta väl hand om personer som är tandvårdsrädda. Vårt team består av tandläkare, tandhygienister, tandsköterskor och ibland även specialister. Du träffar den som är bäst på just ditt aktuella vårdbehov.

På vår klinik finns tandvårdspersonal som talar flera olika språk. Vi kan utan kostnad boka tolk för språk, till dig som är döv, dövblind, vuxendöv och hörselskadad. Kontakta oss så hjälper vi dig.

Kliniken är modernt utrustad i helt nya lokaler 1 trappa upp i Gottsunda centrum, ingång vid Willy´s och vid huvudentrén.

Gratis parkering vid Gottsunda centrum.

Tf verksamhetschef: Azra Cerimagic

Arbetsledare: Azra Cerimagic

Folktandvården Valthornsvägen 7 - visa på karta
  • Måndag 07:30 - 19:00 (ej helgdagar)
  • Tisdag 07:00 - 19:00 (ej helgdagar)
  • Onsdag - Fredag 07:30 - 17:00 (ej helgdagar)