Psykolog Gottsunda vårdcentral, Uppsala

Om Psykolog Gottsunda vårdcentral, Uppsala

018-611 78 10

Vi finns i nya lokaler vid entré A i Gottsunda centrum, vid Willys. Ta rulltrappan en våning upp eller ingång Valthornsvägen 3B där hiss finns. Vi finns på plan 4.

Till psykologen för vuxna är du välkommen vid psykiska besvär där det inte behövs vård inom psykiatrin. Psykologen bedömer, föreslår åtgärder, behandlar och utvärderar.

018-611 78 10
Valthornsvägen 7, 756 50 Uppsala - visa på karta
  • Måndag - Fredag 08:00 - 17:00 (ej helgdagar)
  • Måndag - Fredag 08:00 - 17:00 (ej helgdagar)
Remiss från vårdpersonal krävs.
Psykolog