Kurator Gottsunda vårdcentral, Uppsala

Om Kurator Gottsunda vårdcentral, Uppsala

018-611 78 10

Vi finns i nya lokaler vid entré A i Gottsunda centrum, vid Willys. Ta rulltrappan en våning upp eller ingång Valthornsvägen 3B där hiss finns. Vi finns på plan 4.

Till kuratorn kan du komma för samtal vid till exempel en kris, lindrig ångest eller depression. Din behandling kan ske enskilt, tillsammans med närstående eller i grupp, till exempel i stresshanteringskurser.

018-611 78 10
Valthornsvägen 7, 756 50 Uppsala - visa på karta
  • Måndag - Fredag 08:00 - 17:00 (ej helgdagar)
  • Måndag - Fredag 08:00 - 17:00 (ej helgdagar)
Kuratorsverksamhet