Distriktsläkare Gottsunda vårdcentral, Uppsala

Om Distriktsläkare Gottsunda vårdcentral, Uppsala

018-611 78 10

Vårdcentralen finns i nya lokaler vid entré A i Gottsunda centrum, vid Willys. Ta rulltrappan en våning upp eller ingång Valthornsvägen 3B där hiss finns.

Din husläkare/distriktsläkare är specialist i allmänmedicin. Läkaren är van att skilja olika sjukdomar från varandra, och hjälper dig att behandla dina besvär. Du kan också få hjälp vid svårare sjukdom eftersom du då behöver en läkare med helhetssyn på din situation. Även vid förebyggande hälsoinsatser och rehabilitering kan du få hjälp av din husläkare.

018-611 78 10
Gottsunda Centrum Valthornsvägen 3B 756 50 Uppsala - visa på karta
  • Måndag - Fredag 08:00 - 17:00 (ej helgdagar)
  • Måndag - Fredag 08:00 - 17:00 (ej helgdagar)
Husläkare / vårdcentral