Dietist Gottsunda vårdcentral, Uppsala

Om Dietist Gottsunda vårdcentral, Uppsala

018-611 78 10

Vi finns i nya lokaler vid entré A i Gottsunda centrum, vid Willys. Ta rulltrappan en våning upp eller ingång Valthornsvägen 3B där hiss finns. Vi finns på plan 4.

Hos dietisten kan du få hjälp med råd om bra matvanor och information om hur maten påverkar din hälsa. Maten har stor betydelse för vår hälsa och vid behandling av flera sjukdomar. Med rätt och väl sammansatt mat kan du förebygga eller behandla sjukdom. Dietisten hjälper dig med rådgivning anpassad för just din situation. Du kan få råd när det gäller livsmedelsval, matintag och tillagningsmetoder.

018-611 78 10
Valthornsvägen 7, 756 50 Uppsala - visa på karta
  • Måndag - Tisdag 08:00 - 17:00 (ej helgdagar)
  • Måndag - Tisdag 08:00 - 17:00 (ej helgdagar)
Dietist