Tandläkarpraktiken Adelsgatan 48, Visby

Om Tandläkarpraktiken Adelsgatan 48, Visby

Du är välkommen till Gotlands äldsta mottagning i fina välbehållna lokaler. Vi är tre tandläkare, Björn Lundberg, Ewa Rosén Lundberg och Caroline Edlund samt tre tandhygienister samt sex tandsköterskor som arbetar på mottagningen, där alla deltar aktivt och utför olika delar av arbetet i Din mun. Hos oss kan hela familjen erbjudas tandvård. Vi har en lång klinisk erfarenhet av familjetandvård. Förutom rotbehandlingar, bettrehabiliteringar, estetisk tandvård, behandlingar av tandlossningssjukdom där tandhygienisten är en viktig del, utförs även implantatbehandlingar. Vi utför datortomografi-utredningar av käkar. Vår målsättning är att ge Dig högkvalitativ tandhälsovård i en varm och mänsklig miljö.

Adelsgatan 48, Visby - visa på karta
Ej angivet