Diabetesteamet Vårdcentralen Gnesta, Gnesta

Om Diabetesteamet Vårdcentralen Gnesta, Gnesta

Vi har två diabetes-sköterskor som har egen mottagning för dig med diagnostiserad diabetes. Hos dem får du hjälp att kontrollera din diabetes samt tips, goda råd och information angående sjukdomen.

0158 - 524 38 Växelnummer
Nygatan 29 - visa på karta
Diabetes, stödverksamhet

Diabetesteamet Vårdcentralen Gnesta, Gnesta

05:12 - 14 dec, 2013 skrev:

Trevlig personal vilka visar bra omdöme med empati.Tar egna initiativ vilket skapar trygghet och förtroende.

11:11 - 13 sep, 2012