Barnmorskemottagningen Vårdcentralen Gnesta, Gnesta

Om Barnmorskemottagningen Vårdcentralen Gnesta, Gnesta

Kvinnokliniken skall ge en god vård och omsorg inom Kvinnohälsan för södra Södermanland, med en god tillgänglighet och hög kvalitet. Kvinnokliniken har den lilla klinikens fördelar men den stora klinikens kompetens och utvecklingsmöjligheter.

Vårdcentralen Gnesta - visa på karta
  • Måndag - Onsdag 10:00 - 11:00
Barnmorska, Barnmorskemottagning, Mödravårdscentral, Ultraljudsverksamhet, obstetrisk