Gislehälsan, Gislaved

Gislaved

Gislehälsan är din personliga vårdkontakt centralt i Gislaved. Gislehälsan är vårdcentralen där specialiteter som allmänmedicin, gynekologi, kirurgi samt invärtesmedicin kombineras under samma tak för att erbjuda dig en så god och säker vård som möjligt. Vi erbjuder läkarmottagning, distriktssköterskemottagning, sjukgymnastik, kurator och vaccinationsmottagning. Vi tar emot barn och vuxna som är sjuka och behöver råd eller vård. Du kan ringa dygnet runt. När vårdcentralen är stängd ringer du till 1177 för att få råd eller tid på jourmottagning. Vi arbetar förebyggande och erbjuder hälso- och livsstilsrådgivning. Du kan även få hjälp med remisser till specialistvård, rehabilitering och uppföljning

Lista dig hos Gislehälsan, Gislaved

Beställ din receptbelagda medicin online

Snabbt, säkert & fraktfritt!

Apoteket
Till Apoteket.se

ANNONS. Min Doktor – Vårdcentral i fickan

ANNONS. Doktor24 - Läkare i din mobil och dator

Fri rådgivning till rätt vård, dygnet runt!

Det är jobbigt att vara sjuk, att få vård ska vara enkelt.

Sök vård nu!

Telefon 010 - 244 29 49
Regeringsgatan 20, Gislaved - visa på karta

Ålder: Vi tar emot patienter som är 1 och äldre.

Allmänmedicin, Husläkare / vårdcentral