Gislehälsan, Gislaved

Om Gislehälsan, Gislaved

Gislehälsan är din personliga vårdkontakt centralt i Gislaved. Gislehälsan är vårdcentralen där specialiteter som allmänmedicin, gynekologi, kirurgi samt invärtesmedicin kombineras under samma tak för att erbjuda dig en så god och säker vård som möjligt. Vi erbjuder läkarmottagning, distriktssköterskemottagning, sjukgymnastik, kurator och vaccinationsmottagning. Vi tar emot barn och vuxna som är sjuka och behöver råd eller vård. Du kan ringa dygnet runt. När vårdcentralen är stängd ringer du till 1177 för att få råd eller tid på jourmottagning. Vi arbetar förebyggande och erbjuder hälso- och livsstilsrådgivning. Du kan även få hjälp med remisser till specialistvård, rehabilitering och uppföljning

Lista dig hos Gislehälsan, Gislaved

Regeringsgatan 20, Gislaved - visa på karta