Gislehälsan, Gislaved

Gislaved

Gislehälsan är din personliga vårdkontakt centralt i Gislaved. Gislehälsan är vårdcentralen där specialiteter som allmänmedicin, gynekologi, kirurgi samt invärtesmedicin kombineras under samma tak för att erbjuda dig en så god och säker vård som möjligt. Vi erbjuder läkarmottagning, distriktssköterskemottagning, sjukgymnastik, kurator och vaccinationsmottagning. Vi tar emot barn och vuxna som är sjuka och behöver råd eller vård. Du kan ringa dygnet runt. När vårdcentralen är stängd kopplas du automatiskt till en jourmottagning. Vi arbetar förebyggande och erbjuder hälso- och livsstilsrådgivning. Du kan även få hjälp med remisser till specialistvård, rehabilitering och uppföljning

Lista dig hos Gislehälsan, Gislaved

Beställ din receptbelagda medicin online

Snabbt, säkert & fraktfritt!

Apoteket
Till Apoteket.se

ANNONS. doktor24 - Läkare i din mobil och dator, dygnet runt

Det är jobbigt att vara sjuk, att få vård ska vara enkelt!

Hos doktor24 kan du träffa en läkare online genom chatt eller videosamtal, dygnet runt alla dagar i veckan. Våra läkare har lång erfarenhet inom allmänmedicin och sjukvård och kan hjälpa dig med rådgivning, diagnos, recept eller intyg. Om du behöver träffa en läkare fysiskt kan du boka en tid på en vårdcentral direkt i appen.

ANNONS. Min Doktor – Vårdcentral i fickan

Telefon 0371 - 58 49 49
Regeringsgatan 20, Gislaved - visa på karta

Ålder: Vi tar emot patienter som är 1 och äldre.

Allmänmedicin, Husläkare / vårdcentral