Gimo vårdcentral, Gimo

Gimo, Östhammar

Gimo vårdcentral är en av landstingets vårdcentraler.
Vi är en vårdcentral med bred kompetens. Vi har ett stort engagemang för att hitta den bästa lösningen just för dig. Vi ger råd, hjälp och behandling när du är sjuk, eller vill förbättra din hälsa.

Lista dig hos Gimo vårdcentral, Gimo

Telefon 018 - 611 07 90 Växelnummer018 - 611 00 00
Gimo Torg 6 Gimo - visa på karta
Drop-in
  • Måndag - Onsdag 09:30 - 11:30 och 13:00-15:00
  • Torsdag 09:30 - 11:30 och 14:00-15:00
  • Fredag 09:30 - 11:30 och 13:00-15:00

Ålder: Vi tar emot patienter i alla åldrar.

Husläkare / vårdcentral

Vägbeskrivning

För att få aktuell vägbeskrivning till oss, gå till www.eniro.se eller www.hitta.se. Vill du få information om busslinjer och tidtabeller, kontakta Upplandslokaltrafik eller sök på www.ul.se.

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

Till toppen

10 myter om tandtråd

10 myter om tandtråd

Veckans myt om tandtråd!

Idag finns det många missuppfattningar om tandtråd. Vården.se slår hål på tio myter om tandtråd tillsammans med Plackers!

Sluta röka med Nicotinell

Sluta röka Nicotinell Advertisement

Tre POSITIVA skäl att sluta röka

Ofta får rökare höra om skälen till varför det är skadligt att röka. Men i denna artikel vill vi vända på det, istället för att fokusera på det negativa - låt oss kika på de positiva hälsoeffekter som kommer med att sluta röka.

Vården.se i samarbete med Nicotinell.