Beroendemottagning Kviberg, Göteborg

Om Beroendemottagning Kviberg, Göteborg

Kvibergsmottagningen vänder sig till vuxna personer boende i Nordöstra Göteborg med missbruk/beroende av alkohol, läkemedel samt narkotika och samtidigt en psykiatrisk diagnos som kräver specialist insats.
Mottagningen erbjuder utredning, bedömning, återfallsprevention, samtalsbehandling och samtalsstöd på olika nivåer, medicinsk och psykiatrisk behandling, läkemedelsnedtrappning samt anhörigstöd.
Vi erbjuder dessutom provtagning av Hep-C och HIV.

Korpralsgatan 5 A, 415 05, Göteborg - visa på karta
  • Tisdag - Torsdag 08:00 - 16:30

Beroendemottagning Kviberg, Göteborg

4,6

13:55 - 05 nov, 2018 skrev:

Har underbar vårdpersonal som verkligen bryr sig om ens hälsa!

06:14 - 28 jul, 2017 skrev:

Mer än perfekt , kunskap ? JAG BLEV SPECIALIST.... 😊

10:08 - 01 mar, 2016 skrev:

Jag har blivit väl emottagen, de förehöll en god kontakt och min diagnos beror...
Jag skulle vilja tacka beroendemottagningen för deras goda vilja och uppmärksamhet i mitt fall(fortfarande på Inställning).

Puss o Kram Patrik

3,8