Familjehälsan Vårdcentral, Gamlestaden

Om Familjehälsan Vårdcentral, Gamlestaden

Familjehälsan vårdcentral bedriver verksamhet i Gamlestaden, inom SKF lokaler mitt emot Gamlestadens spårvagnshållplats. Vi har fasta läkare med specialistutbildning i allmänmedicin. Vi har också sjuksköterskor, distriktssköterskor, undersköterskor och sekreterare som möter dig som patient på vårdcentralen. Vi har också psykolog och psykoterapeut som tar emot patienter vid behov. Vår BVC är bemannad med en BVC sjuksköterska och vid behov har vi tillgång till barnspecialistläkare och psykolog. Som listad på Familjehälsan har du tillgång till Jourcentralen på Nya Vårdcentralen Kortedala Torg, helgfria vardagar 17.00-22.00 samt alla lördagar, söndagar och helgdagar 10.00-16.00.

Lista dig hos Familjehälsan Vårdcentral, Gamlestaden

Rullagergatan 4, 415 05, Göteborg - visa på karta
Husläkare / vårdcentral, Provtagningsverksamhet, öppen vård

Familjehälsan Vårdcentral, Gamlestaden

2,5

09:11 - 26 jun, 2018 skrev:

Tidsbokning - under all kritik. Extremt svårt att få tid och när man fått tid och kommer dit så har de bokat in fel tid. Väldigt rörigt och personalen ger olika information. Dåligt.

1,0

12:34 - 03 maj, 2015 skrev:

Bra bemötande,korta väntetider,bara nöjd!