Familjehälsan Vårdcentral, Gamlestaden

Om Familjehälsan Vårdcentral, Gamlestaden

Familjehälsan Vårdcentral bedriver sin verksamhet i nyupprustade, fräscha lokaler i den anrika SKF byggnaden i Gamlestaden. Våra läkare är specialistläkare inom allmänmedicin och har dessutom kompetens i kirurgi och barnkirurgi. Övrig personal har även de, lång erfarenhet och hög kompetens inom sina respektive områden bland vilka kan nämnas: diabetesvård, astma och KOL samt medicinsk fotvård. Vi har även leg. psykolog och psykoterapeut. Läkarna talar förutom svenska och engelska: arabiska, persiska, kurdiska (kurmanci och sorani), turkiska och bulgariska. Övrig personal talar ytterligare fler språk. Vårt mål är att bedriva en vårdande verksamhet med hög tillgänglighet och hög kvalitet, samt att arbeta med sjukdomsförebyggande insatser för att befrämja hälsan såväl för individen som för gruppen av våra listade patienter.

Lista dig hos Familjehälsan Vårdcentral, Gamlestaden

Rullagergatan 4, 415 26, Göteborg - visa på karta
Drop-in

Familjehälsan Vårdcentral, Gamlestaden

2,5

09:11 - 26 jun, 2018 skrev:

Tidsbokning - under all kritik. Extremt svårt att få tid och när man fått tid och kommer dit så har de bokat in fel tid. Väldigt rörigt och personalen ger olika information. Dåligt.

1,0

12:34 - 03 maj, 2015 skrev:

Bra bemötande,korta väntetider,bara nöjd!