Skeppsbron 10, Stockholm

Skeppsbron Tio Terapi

Välkommen till Skeppsbron Tio Terapi!

I trevliga lokaler på Skeppsbron 10 i Gamla Stan, Stockholm hittar du Skeppsbron Tio Terapi. På denna anrika mottagning finns erfarna psykologer och psykoterapeuter med flera olika terapi-inriktningar, som alla fokuserar på att gå in på djupet och att möjliggöra varaktig förändring hos dig. Här finns expertis inom ätstörningar, depression, ångest, utmattning, personlighetssyndrom, trauma och aggressionsproblematik. Terapeuterna har gedigen erfarenhet kring relationssvårigheter och ankytningsproblem.

Det här kan du få hjälp med hos Skeppsbron Tio Terapi

Hos Skeppsbron Tio Terapi finns flera specialister som erbjuder:

• Psykoterapi

• Psykodynamisk psykoterapi

• KBT

• ACT

• Mentaliseringsbaserad terapi.

Terapin sker i individuella samtal med terapeut. Mottagningen erbjuder även gruppterapi, utbildning och workshops på temat kärleksrelationer.

Hitta till Skeppsbron Tio Terapi

Mottagningen ligger nära Kungliga slottet i Gamla Stan, Stockholm. Busshållplats Slottsbacken ligger precis utanför porten, där du kan ta bussen 2, 57 samt 76. Alternativt kan du ta tunnelbana till Gamla Stan för några minuters promenad tvärs över ön. Längs med kajen finns även en stor parkering.

Så blir du patient hos Skeppsbron Tio Terapi

Skeppsbron Tio Terapi är en privat mottagning, så för att gå i samtalsterapi hos någon av deras terapeuter går det bra att söka sig direkt till mottagningen.

Skeppsbron Tio Terapi är medlem i Psykoterapicentrum.

Varmt välkommen att boka en tid hos Skeppsbron Tio Terapi!

Informationen uppdaterades 16:11 - 1 feb, 2024

Johanna Levallius

Owe Larsols

Ida Hanson

Tove Hultman-Boye

Joakim Brådenmark

Lisa Hellstadius

18 apr, 2024

Fått mycket bra hjälp av Johanna! Tryggt och utmanande samtidigt. Rekommenderas varmt.

5 apr, 2024

Jag har brottats med oro och ångestproblematik i många år och gått i samtal hos terapeuter på andra mottagningar. Johanna är i särklass den bästa jag pratat med. Rekommenderas starkt!

2 feb, 2024

Jag har träffat andra psykologer innan men min ångestproblematik och nedstämdhet försvann inte. Efter mina samtal med Johanna har jag upplevt en sån förändring. Den största skillnaden är ensamhetskänsla som jag inte längre upplever. Jag är lugnare och gladare i livet. Efter enskilda samtal med Johanna går jag nu i gruppterapi hos henne. Det är en givande terapiform där vi delar svårigheter i bland annat sociala sammanhang och så lär vi oss hur vi ska hantera situationerna. Jag förstår min omgivning på ett annat sätt och viktigaste av allt är att jag förstår mig själv.