Mälarkliniken

Gamla stan, Stockholm

Mälarkliniken ligger centralt beläget i Gamla Stan i Stockholm och erbjuder all typ av tandvård för vuxna och barn.

God munhälsa är grunden

Vi på Mälarkliniken anser att god munhälsa är grunden till vackra tänder. Hos oss är du som patient i fokus och vi tar oss tid och lyssnar på dina önskemål för att kunna föreslå en optimal lösning för just dina besvär.

Vi ser långsiktigt på behandlingen av dina tänder och har därför regelbunden kontakt med våra patienter även efter avslutat behandling.

Behandling i avslappnad miljö

Vi använder oss även av den senaste och mest skonsamma tekniken för att erbjuda dig en behandling i en avslappnande miljö.

Varmt välkommen till Mälarkliniken!

Informationen uppdaterades 27 oktober 2016 av Vården.se

08-10 63 37
Visa telefonnummer

Triewaldsgränd 3, 1 tr - visa på karta

Behandlingar hos Mälarkliniken

Ulf Parke

Leg. Tandläkare

Medlem i AACD (American Academy of Cosmetic Dentistry), Ansluten till Försäkringskassan, Medlem av Tandläkarförbundet.

Pelle Jansson

Sigurd Malmberg

Bettfysiolog, Leg. Tandläkare

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

• Solna Ortopedmottagning Jag kom hit med smärta och gick härifrån smärtfri. Mycket trevligt bemötande av både bokningspersonal och läkare. - Margit A
    • Husläkaren Kungsladugård Roland Arvidsson Mycket kompetent behandling både från sjuksköterskan till läkaren.Har fått rätt medicinsk behandling plus relevant information, vilket resul... - Margareta Sturemyr
    • Protandvården - Tandläkare Dena Kunnig, säker och trevlig tandläkare. Ärlig och hjäpsam människa.. En tandläkare att lita på.. Jag tycker att beskrivningen professionellt s... - Sundus
    • Jourcentralen Norrköping Fantastisk personal. 👍 - Cai "Armbågen" Öjring
    • Sant Elias Klinik Har vart en stamkund hos dem flera år! Underbar och kunnig läkare, rekommenderas till alla: unga som gamla - J. A.