Närhälsan Oden vårdcentral, Falköping

Om Närhälsan Oden vårdcentral, Falköping

Vi vill ge dig en god hälsa hela livet och vår önskan är att du ska känna dig trygg och professionellt omhändertagen.
Oden kan erbjuda dig teammottagningar med diabetes, blodtryck, astma/KOL, inkontinens, bensår, fotvård och teammottagning psykisk hälsa. Vi har även BVC som samarbetar med Familjecentralen. STI/provtagning för könsjukdomar.
Verksamhetschef Lena Torstensson.
Besök gärna vår hemsida för mer information om vårdcentralen. www.narhalsan.se/odenvardcentral

Lista dig hos Närhälsan Oden vårdcentral, Falköping

0515 - 878 60 Växelnummer
S:t Olofsgatan 8, 521 85, Falköping - visa på karta
  • Måndag - Fredag Dygnet runt
Distriktssköterskeverksamhet, Husläkare / vårdcentral

Närhälsan Oden vårdcentral, Falköping

12:33 - 29 mar, 2016 skrev:

Mycket bra bemötande och vårdinformation av läkare Hans Berg och av teammottagningen.