• +46200111450

• Måndag - Torsdag 08:15 - 16:30 Tidbokning krävs
  • Tidbokning krävs

Logo Audika Malmö Rundelsgatan

Om Audika Malmö Rundelsgatan

Vi är till för dig med nedsatt hörsel och som inte behandlas hos öronläkare. Vi utreder din hörselsituation och gör tillsammans med dig en plan för din rehabilitering. Vi provar ut och anpassar hörapparater och hörseltekniska hjälpmedel. Vi är en auktoriserad audionommottagning som jobbar på uppdrag av Region Skåne. Alla audionommottagningar arbetar enligt samma krav/villkor för att garantera att innehåll och kvalité är likvärdigt. Det kan däremot skilja lite i väntetid till besök och hur tidigare patienter upplevt den hjälp de fått. För mer information se http://vard.skane.se/habilitering-och-hjalpmedel/stod-och-behandling/valja-audionommottagning/
Informationen uppdaterades 18 juli 2019 av Vården.se

Behandlingar hos Audika Malmö Rundelsgatan

Hörseltest hos Audika Malmö Rundelsgatan

Upplever du nedsatt hörsel och behöver hjälp av hörselhjälpmedel är första steget att boka en tid för ett hörseltest hos en av våra legitime...

Hörapparater hos Audika Malmö Rundelsgatan

Hos Audika Rundelsgatan i Malmö erbjuder vi utprovning och anpassning av hörapparater. Vad är en hörapparat? En hörapparat är ett disk...

Batterier till hörapparater hos Audika Malmö Rundelsgatan

Idag drivs alla hörapparater av batterier. Hos Audika Rundelsgatan i Malmö kan du köpa batterier till de flesta hörapparater och du kan även...

Karta - Rundelsgatan 16, Malmö

Audika Malmö Rundelsgatan

11:26 - 25 apr, 2019

11:24 - 25 apr, 2019 skrev:

Kan inte vara mera nöjd med produkten och servicen.

11:23 - 25 apr, 2019 skrev:

11:22 - 25 apr, 2019 skrev:

En positiv, vänlig anda över hela mitt besök och vid tester och inprovning. Mycket tydlig hjälp av audionom. Allt är bara positivt!

08:50 - 04 dec, 2018

08:48 - 04 dec, 2018

14:00 - 30 nov, 2018 skrev:

Utmärkt att få påminnelse om bokad tid.

13:44 - 30 nov, 2018

• Fråga ställd 15:02 28 nov 2017

Är det gratis att göra en hörseltest?

Audika Malmö Rundelsgatan svarar:

Hej Ajete, Vi arbetar på uppdrag av Region Skåne och följer samma regler och riktlinjer som hela Region Skåne. Att göra en hörselundersökning hos oss kostar 200 kr (frikort gäller). Varmt välkommen att boka en tid genom att ringa oss på 0200 - 11 14 50. Med vänlig hälsning, Audika

• Fråga ställd 16:16 18 sep 2017

Det verkar som om min ena hörapparat nästan lagt av. Vax?

Hej Claus,
    Det är svårt att svara mailledes varför hörapparaten inte fungerar längre. Har du möjlighet att ringa oss på nummer 0200-111450 så hjälper vi gärna dig med felsökning och om det behövs självklart en servicetid på klinik.

Vänligen, Audika

• Fråga ställd 09:17 22 jun 2016

Hej. Jeg skrev för en tid sedan, för att få en tid, men jag har inte fått nogot svar.

mvh Tove Larsen

Hej Tove!
    Vi bokar gärna in dig på en tid om du skickar ett mail med ditt personnummer samt telefonnummer till info@audionomerna.se. Eller ringer till oss på 0200-11 14 50.