Djäknegatan 23, Malmö

Undersökning av ny patient

Fullständig undersökning när du kommer som ny patient till oss.; Fyra röntgenbilder ingår.

Munhygienbehandling hos tandhygienist

Tandhygienisten tar bort tandsten, putsar och polerar.; Fluorbehandling vid behov.; Munhygieninstruktion och kontroll av tidigare behandling.; Ev. kan det behövas flera besök om det är rikligt med tandsten och djupa fickor i tandköttet.

Tandutdragning

Vanlig utdragning av en tand.; Alla moment ingår.;Om tanden behöver delas eller opereras ut blir behandlingen dyrare.

Tandlagning på kindtand, tre ytor

Lagning med plastfyllning, inklusive material.

Rotfyllning av framtand

Upprensning och rotfyllning av en framtand med en rotkanal, inklusive alla moment och allt material.

Krona på enstaka tand, metall och porslin

Priset gäller när man gör en enda krona.; I priset ingår allt material och tandtekniskt arbete.

Krona på enstaka tand, helkeramisk

Vi är centralt belägna i en modern praktik i Malmö. På kliniken arbetar tandläkare, tandsköterska och tandhygienist.

Vi erbjuder bokningsbara akuttider dagligen.

Våra medarbetare

Tandläkare Kerstin Flamholc
Tandhygienist Maj-Britt Skönnå

Vi bedriver allmäntandvård med inriktning på estetisk tandvård, implantat samt alla andra förekommande behandlingar inkl. tandblekning. Barn är välkomna och behandlas enligt avtal men Malmö kommun.

Tandvårdspatienter är självklart välkomna och vi gör vårt yttersta för att ditt besök ska kännas bra.

Vi arbetar inom tandvårdsförsäkringen och är en del av vårdbolaget Praktikertjänst.

Varmt välkommen!

Informationen uppdaterades 08:43 - 26 aug, 2022

Tandläkare Kerstin Flamholc

Fråga ställd 13:48 - 23 aug, 2018

Undrar om ni tar emot tandsköterske studenter

Tandvårdshuset Djäknegatan svarar:

Vet ej , ring 040-611 77 30 Tdl. Kerstin Flamholc. Jag tdl.Lars Wijkström har slutat på kliniken.

Samt varannan fredag.