Specialisttandvården käkkirurgi, Karlskrona

Om Specialisttandvården käkkirurgi, Karlskrona

Käkkirurgiska kliniken är en specialistklinik som utför olika operationer i munhålan. Det kan handla om att ta bort besvärliga visdomständer eller sätta titanskruvar för vidare rekonstruktion av tänder. Käkkirurgiska kliniken kan också kopplas in vid någon sjukdom som kräver operationer i munnen.

Till käkkirurgen kommer du efter remiss från din vanliga tandläkare.

Blekingesjukhuset Hälsovägen Byggnad 13, plan 8 - visa på karta
  • Måndag - Torsdag 07:45 - 17:00 rast 12.00-13.00
Du måste ha en remiss för att komma på besök.
Käkkirurgi/Oral kirurgi