Öronmottagning Karlskrona

Om Öronmottagning Karlskrona

Öronmottagningen är en specialistmottagning inom öron-, näs- och halsområdet. Vi behandlar både barn och vuxna.

Har du behov av akut omhändertagande utanför mottagningstiderna hänvisar vi dig till sjukvårdsrådgivningen eller till din vårdcentral. Via Blekingesjukhuset i Karlskrona kan du alltid nå en jourhavande öronläkare kvällar, nätter och helger för hela länet.

På mottagningen arbetar läkare, sjuksköterska, undersköterska och läkarsekreterare. Läs mer om oss under fliken Vårt utbud.

Blekingesjukhuset, Hälsovägen, byggnad 13 - visa på karta
Öron Näsa Hals