Gynekologiavdelning 35, Karlskrona

Om Gynekologiavdelning 35, Karlskrona

Vi tar emot patienter som läggs in inför planerade operationer men också akuta inläggningar som kan förekomma dygnet runt.

Vi har även patienter som bara kommer över dagen (fyra vårdplatser). På avdelningen finns 20 vårdplatser som är uppdelade på två vårdlag. På avdelningen finns också sjuksköterskor som vissa dagar ger cytostatikabehandling (cellgiftsbehandling). Ibland har vi även förlösta mammor på avdelningen. Om det finns plats får papporna också vara med.

Blekingesjukhuset, Lasarettsvägen, byggnad 40, plan 3, Karlskrona - visa på karta
  • Måndag - Söndag 13:00 - 14:00
  • Måndag - Söndag 18:00 - 19:00
Besök som inte sker inom våra besökstider sker efter överenskommelse med personalen. Undvik parfym och starka dofter. Ta ej med blommor.