4.88

Thoraxcentrum Hjärtmottagning Karlskrona

Blekingesjukhuset, Lasarettsvägen, huvudentrén, hiss B

Thoraxcentrum Hjärtmottagning Karlskrona

På Thoraxcentrums hjärtmottagning arbetar sjuksköterskor och läkare med telefonrådgivning, provtagning, behandling, receptförnyelse och besök. Mottagningen är en gemensam enhet med verksamhet i både Karlskrona och Karlshamn. Här arbetar cirka 20 personer. Läs mer om vad som ingår i hjärtmottagningen under fliken Vårt utbud.

Informationen uppdaterades 04:14 - 10 jun, 2020

Logga - Kry

4.88 / 5

6 jul, 2020 Torbjörn L. skrev:

Jag genomförde en By-pass operation på Thoraxcentrum I Karlskrona I Juni 2020 och är mycket tacksam och nöjd med den behandling och vård jag fick där, och allt gick väldigt bra. Stor eloge till den fantastiskt duktiga personalen I både kirurg-teamet och vård-teamet. Glädjande att se hur fint nya, oerfarna medarbetare introduceras tillsammans med erfaren personal och öppenhet mot patienten, vid speciella arbetsmoment och att den oerfarna medarbetaren med stor koncentration utför arbetsmomentet pefekt. (Borttagning av dränageslangar)

23 dec, 2018 Thomas Billberg skrev:

Känner en stor tacksamhet till den fantastska personalen och till den fina vård jag fick.

2 feb, 2017 Ove skrev:

Genomgick operation onsdagen 18 januari 2017. Allt kring operationen mycket bra. ALL personal mycket mycket trevliga och omtänksamma. Inget kunde varit bättre - allt var perfekt. STORT tack till alla som jag varit i kontakt med. Jag är MYCKET NÖJD !!!!!!!!!!!

20 okt, 2016 Jalle skrev:

23 jan, 2016 Jolanta skrev: