Ortopedimottagning Karlskrona

Om Ortopedimottagning Karlskrona

På mottagningen behandlar vi skador och sjukdomar i rörelseapparaten (skelett, leder och muskulatur). Mottagningen finns både i Karlshamn och Karlskrona.

När du söker hit är det önskvärt att du har en remiss från din läkare på vårdcentralen. Du kan också fylla i en så kallad egenremiss, som du kan ladda ner här till höger. En remiss från en läkare kan dock vara lättare för oss att bedöma. Det kan också påskynda ditt besök om eventuella förberedande undersökningar redan är gjorda.

Läs mer om oss under fliken Vårt utbud.

Blekingesjukhuset, Lasarettsvägen, huvudentré, hiss A - visa på karta
Ortoped