Gynekologimottagning Karlskrona, Karlskrona

Om Gynekologimottagning Karlskrona, Karlskrona

Till den gynekologiska mottagningen kan du till exempel söka om du har besvär såsom hormonrubbningar, blödningsrubbningar, klimakteriesymptom, urininkontinens eller för barnlöshetsutredning.

På mottagningen arbetar läkare, barnmorskor, sjuksköterskor, undersköterskor och läkarsekreterare.

För frågor kring operationsplanering, ring telefonnummer 0455-73 10 60.

Blekingesjukhuset, Lasarettsvägen, byggnad 13, plan 5 - visa på karta
  • Måndag - Torsdag 08:15 - 11:30 Tidsbok/rådgivning