Medicinklinik Njurmottagning Karlskrona

Om Medicinklinik Njurmottagning Karlskrona

Till njurmottagningen kommer patienter för njursviktsutredning och behandling samt uppföljning av njursviktsproblem.

Vi utför även transplantationsutredningar och uppföljning av transplanterade patienter.

Blekingesjukhuset, Lasarettsvägen, huvudentrén, byggn 26, plan 6 - visa på karta
Vi tar emot patienter via remiss. Det går också bra att ta kontakt med oss genom en egenremiss. Du hittar en remiss för nerladdning under Vårt utbud.
Medicinsk njursjukvård