Hälsohuset för alla

Om Hälsohuset för alla

0455-35 55 00

Vi är Karlskronas nyaste vårdcentral, med engagerad personal som sätter patienten i centrum. Önskar du en vårdcentral som vill vara nära, personlig och tillgänglig, så väljer du oss. Det kostar inte mer hos oss utan det är exakt samma priser och regler som hos Region Blekinges vårdcentraler, vissa tjänster är till och med billigare. Passa på att lista dig hos oss nu, så finns vi till hands när du som bäst behöver oss.

Lista dig hos Hälsohuset för alla

0455-35 55 00

Husläkare / vårdcentral

Hälsohuset för alla

3,4

15:03 - 28 maj, 2020 skrev:

Det funkade från början men nuförtiden är det nästintill omöjligt att få läkartid !
Känns att man klarar inte sitt uppdrag (för få erfarna specialister, mest läkare under utbildning) och det blir kaos och utmattad personal. Nej tack. Jag byter.

1,5

16:19 - 27 dec, 2018 skrev:

Bästa vårdcentralen

12:07 - 07 sep, 2018 skrev:

Jag och min fru gick till ’Hälsohuset för alla’ för att söka vård åt vår 23 månaders dotter. Vi uppgav att vi bor i Åre kommun. Receptionisten tog fram en karta över Karlskrona och frågade vart vi bodde under vår vistelse i Karlskrona. Vi bor på en gata ungefär fyra kvarter från ’Hälsohuset för alla’. Vi blev nekade vård för att gatan vi bor på ligger precis på gränsen och därför var vi inte välkomna. Det vet ju alla att det inte finns några lagar som reglerar detta utan just ett lokalt påhittat argument som finner noll bäring i rätt till sjukvård. Det här var en hemsk upplevelse och ’Hälsohuset för alla’ rimmar Riktigt illa.

1,2

18:09 - 01 dec, 2016 skrev:

Hälsohuset bidrar helt klart till en förbättring av hälsoläget i Karlskrona!
Andreas Karlsson tillhör de läkare som inte bara har hört talas om Hippokrates ed, utan även har
förstått innebörden av densamma.
Personalen ser glada ut och verkar trivas med sitt arbete, vilket i sig har en terapeutisk effekt.
Det finns en svensk undersökning som visar att personalens bemötande är viktigare än anti-
biotika när det gäller att behandla halsfluss. Eller som en av mina elever uttryckte det: Är
läkaren elak hjälper inte ens penicillin.

Sven-Bertil Carlsson
(Lärare i psykologi och samhällskunskap)
Karlskrona

13:23 - 19 jul, 2016 skrev:

Jag upplever att Hälsohuset för alla och i synnerhet min läkare jag går hos, engagerar sig väldigt föredömligt och tar sig tid för mig som patient. Jag tycker vidare att telefonbokningen med Hälsohuset är bra samt snabb förskrivning/förlängning av recept via 1177.

08:11 - 07 jul, 2016

2,0

15:54 - 16 apr, 2016

21:13 - 03 jan, 2016 skrev:

Den enda vårdcentral jag besökt där läkare faktiskt ställt rätt diagnoser. Enda kritik är att ett besök, som på alla vårdcentraler, tycks avgöras av telefonisten först innan man får en tid hos läkaren. I övrigt mycket bra bemötande!

12:53 - 01 okt, 2015 skrev:

Min läkare är fantastisk. Dock är flera av de som sitter i telefonen otroligt otrevliga och oprofessionella. Hur kan man bete sig så när man arbetar med människor som behöver hjälp. Kommer överväga byte då det också är svårt att få tid hos läkaren när man behöver. 2-3 veckor är under all kritik.

2,2