3.41
Öppet i morgon från 10:00

Hälsohuset för alla

Västra Vittusgatan 4, Karlskrona

Hälsohuset för alla

Vi är Karlskronas nyaste vårdcentral, med engagerad personal som sätter patienten i centrum. Önskar du en vårdcentral som vill vara nära, personlig och tillgänglig, så väljer du oss. Det kostar inte mer hos oss utan det är exakt samma priser och regler som hos Region Blekinges vårdcentraler, vissa tjänster är till och med billigare. Passa på att lista dig hos oss nu, så finns vi till hands när du som bäst behöver oss.

Informationen uppdaterades 08:02 - 8 sep, 2020

Logga - Kry

3.41 / 5

2 jul, 2020 Jenny S. skrev:

Mkt svårt att få vare sig telefontid eller läkartid. Har ringt vid 7 på morgonen och då har allt varit uppbokat och man kan inte få nån kontakt med dem. En telefontid jag fick var av en mkt dålig kvalité att jag knappt hörde hälften och jag har inga problem med hörseln.. Bad om läkartid vilket de inte kunde ge utan bad mig återkomma när de ev. hade nya läkartider. Stället verkar överbelastat och uppdaterar inte ny information så bra på deras hemsida. Synd då det från början var bra. Blir till att byta till annan vårdcentral!

23 jun, 2020 Maja M. skrev:

Supersnabba jämfört med andra vårdcentraler. Telefontid kan man få samma dag även att man ringer på eftermiddagen. Alltid lika nöjd!

28 maj, 2020 Maja S. skrev:

Det funkade från början men nuförtiden är det nästintill omöjligt att få läkartid ! Känns att man klarar inte sitt uppdrag (för få erfarna specialister, mest läkare under utbildning) och det blir kaos och utmattad personal. Nej tack. Jag byter.

27 dec, 2018 Joanna Svensson skrev:

Bästa vårdcentralen

7 sep, 2018 Mattias J. skrev:

Jag och min fru gick till ’Hälsohuset för alla’ för att söka vård åt vår 23 månaders dotter. Vi uppgav att vi bor i Åre kommun. Receptionisten tog fram en karta över Karlskrona och frågade vart vi bodde under vår vistelse i Karlskrona. Vi bor på en gata ungefär fyra kvarter från ’Hälsohuset för alla’. Vi blev nekade vård för att gatan vi bor på ligger precis på gränsen och därför var vi inte välkomna. Det vet ju alla att det inte finns några lagar som reglerar detta utan just ett lokalt påhittat argument som finner noll bäring i rätt till sjukvård. Det här var en hemsk upplevelse och ’Hälsohuset för alla’ rimmar Riktigt illa.

Måndag - Tisdag : 08:00 - 19:00
Måndag - Fredag : 10:00 - 15:00 Drop in-tid