Hälsohuset för alla

Hälsohuset för alla

, Karlskrona

Västra Vittusgatan 4, 37134

Vi är Karlskronas nyaste vårdcentral, med engagerad personal som sätter patienten i centrum. Önskar du en vårdcentral som vill vara nära, personlig och tillgänglig, så väljer du oss. Det kostar inte mer hos oss utan det är exakt samma priser och regler som hos Region Blekinges vårdcentraler, vissa tjänster är till och med billigare. Passa på att lista dig hos oss nu, så finns vi till hands när du som bäst behöver oss.
På vårdcentralen finns den vård som är basen i hälso- och sjukvården, det vill säga den vård som inte kräver sjukhusets resurser eller utrustning. Det är i första hand hit du ska vända dig när du blir sjuk och vill få kontakt med vårdpersonal. Alla vårdcentraler inom Hälsoval Blekinge har blivit godkända av Region Blekinge. Utbudet innehåller bland annat grundläggande hälso- och sjukvård, rådgivning, förebyggande insatser, rehabilitering, BVC (barnhälsovård) och insatser vid psykisk ohälsa.

Informationen uppdaterades 11:45 - 18 okt, 2023

29 feb, 2024

Otroligt svårt att få någon tid, hänvisar till akuten eller jourcentralen. Ibland har de inga läkare alls o ibland en på två vårdcentraler. Dags att byta då de tagit på sig för många patienter i förhållande till sina resurser

14 dec, 2023

Ringer in onsdag morgon, om läkartid. Får besked. Finns ingen läkartid under resten av veckan. Ring nästa vecka!!! Detta har hänt två gånger. Frågade varför så här? Vi har 16000 listade. Och inga läkare som täcker upp frågade jag. Fick inget svar. Detta är nedrigt och riktigt dåligt.Därför har jag lämnat hälsohuset karlskrona

7 maj, 2023

Bästa vårdcentralen i Carlskrona

6 mar, 2023

När man verkligen är i behov av o få komma finns inga tider trots att man ringer precis när telefontiden börjat . Inte första gången det händer så nu bytt till nby o inga problem med o få en tid dagen efter man ringt vilket är omöjligt o få på hälsohuset ! Lider med sköterskorna som tyvärr får ge patienterna tråkiga besked !

23 feb, 2023

Här kan du se omdömen som Hälsohuset för alla har fått i Nationella Patientenkäten.

Allmänmedicin, Barnhälsovård/BVC, Vårdcentral (BT)